najtansza wersja trendline 1.2 TSI z takim sobie wyposazeniem z czarnym lakierem - niecale 72.000 zl (do ceny trzeba doliczyc haracza za "przygotowanie do wydania auta")
Skoda Octavia II Tour 1.6 + pakiet optimum + radio + czarny lakier + lpg za free = 51.000 zl
a wiec mamy 72.000 VW i z podobnym wyposazeniem Skode za 51.000 zl
Jetta ma być konkurentem Octavi II FL z 1,2 TSI czyli różnica w cenie będzie mniejsza.
Z drugiej strony bez 1,4 TSI i 1,8 TSI to żadna alternatywa dla VW Passata.
Panowie pomóżcie. Mam problem z prawym reflektorem ksenonowym. Chodzi o to że ciąglę przepala mi się w nim przetwornica. Jest to trzecia z koleji. Najpierw zaczela swiecic sie żarówka na fioletowo, więc wymieniłem komplet. Po krótkim czasie przepaliła się przetwornica, więc zamówiłem na allegro i zamontowałem. Nie minął tydzień czasu a znowu się spaliła, więc udałem się do serwisu. Panowie z serwisu podpieli waga do samochodu i stwierdzili iż komputer nie wykazuje żadnych błedów prócz spalonej przetwornicy. Więc zamówiłem kolejną przetwornicę. Nie minął tydzień i znowu się swajczyła. Oczywiście reflektor jest szczelny, nie ma żadnych zaparowań i nie skrapla się woda. Ogólnie jest suchy.
Więc w czym według was może tkwić problem?
nie wiem dokładnie czy wymienia się przetwornicę razem z przewodem wysokiego napięcia do żarnika, jesli nie to moze przewód ma przebicia i bije gdzies do masy uszkadzając przetwornicę
nie wiem dokładnie czy wymienia się przetwornicę razem z przewodem wysokiego napięcia do żarnika, jesli nie to moze przewód ma przebicia i bije gdzies do masy uszkadzając przetwornicę
Dzięki kolego za doradzenie, nie próbowałem wymiany tego przewodu. Gdy kupowałem przetwornice to nigdy nie dostawałem go w kąplecie. Ale spróbuję go wymienići dam znać czy to skutek awarii. Dzięki
Komentarz